sobota, 2 listopada 2019

72#"Dirty"


Tytuł: Dirty 
Autor: Kylie Scott 
Rok wydania 2019 
Wydawnictwo: EditioRed 
Liczba Stron: 304 

Opis:

Do dnia ślubu Lydia Green była najszczęśliwszą dziewczyną na ziemi. Chris zachowywał się jak czuły narzeczony i był miłością jej życia. Drobne niepokojące sygnały Lydia po prostu lekceważyła. W końcu jej ukochany był chodzącym ideałem, a po ślubie ich życie miało być co najmniej bajkowe. Niestety, jakąś godzinę przed uroczystą ceremonią dziewczyna odkryła, że Chris ma... faceta, który zresztą miał być jego drużbą! Ucieczka z własnego wesela była więc najlepszym możliwym rozwiązaniem. Szukając schronienia przed zdrajcą, tłumem gości i własną rozpaczą, niedoszła panna młoda włamała się do uroczego bungalowu i schowała w łazience.

Traf chciał, że ów piękny dom należał do Vaughana Hewsona. Ten przystojniak o imponującej muskulaturze i niepokojącym sposobie bycia budził respekt. Kiedyś był muzykiem, teraz dorabiał w barze. Właśnie znalazł się na rozdrożu, a decyzje, które miał podjąć, mogły zaważyć na jego dalszym życiu. Mężczyzna z pewnością nie spodziewał się zobaczyć będącej w opłakanym stanie Lydii, skulonej w jego własnej wannie. Ale zamiast wezwać policję — w końcu miał przed sobą włamywaczkę! — zaoferował jej ręcznik i muskularne ramię, by mogła się na nim wypłakać. To raczej nie było w jego stylu.

Kiedy los styka ze sobą bezceremonialną, temperamentną i okropnie zranioną dziewczynę z niegrzecznym macho, który uparcie chodzi swoimi ścieżkami, trzeba się liczyć z dramatem, chaosem, nieporozumieniami i trudnymi do okiełznania emocjami... Czasami jednak jest szansa na prawdziwą miłość i przyjaźń. Czy zatem warto ponownie komuś zaufać? A może lepiej po prostu trochę się zabawić?


Recenzja:

Dzień ślubu to jeden z ważniejszych dni w życiu kobiety. Przygotowania zakończone, sala gotowa, kwiaty odebrane i czas na ceremonię w kościele. Jednak chwilę przed tym ważnym momentem Lydia dostaje wiadomość z nagraniem, które zmienia wszystko. Chwilę przed najważniejszym wydarzeniem dziewczyna ogląda nagranie, na którym widzi jak jej narzeczony kocha się z innym mężczyzną. Kobieta jest w szoku. W końcu największym koszmarem panny młodej jest zobaczenie zdrady swojego ukochanego, ale jak nazwać zdradę nie z kobietą, a innym mężczyzną?

Lydia poddaje się instynktowi i nie zważając na nic ucieka, a w dodatku włamuje się do czyjegoś domu i zrozpaczona chowa się w łazience. W łazience znajdującej się w rodzinnym domu niedoszłej gwiazdy rocka, a obecnie wykidajła w barze. Vaughan Hewson wraca do rodzinnego miasta, żeby zakończyć sprawy, które za każdym razem na nowo rozdrapują zagojone rany. Kiedy wraca do domu nakrywa nieudolną włamywaczkę, jednak zamiast wezwać policję, mężczyzna postanawia wysłuchać roztrzęsioną dziewczynę, a nawet pomóc nieznajomej.

„- Wezwiesz gliny? - zapytałam, przezwyciężając ścisk w gardle.- Wiem, że masz do tego pełne prawo, nie będę temu zaprzeczać. Ale chciałabym wiedzieć. Żeby się nastawić.
- Nie zamierzam...” 

Kiedy tylko zobaczyłam okładkę i napis na niej „BAR” to już wiedziałam, że pokocham tę historię, a za to wszystko ponosi winę film „Wykidajło” lub znany również pod innym tytułem „Przydrożny Bar” i Patric Swayze. Widziałam ten film dawno temu, kiedy jeszcze chodziłam do gimnazjum i przepadłam, dlatego widząc, że na okładce widnieje napis „Bar” ponownie przepadłam, a później kolejny raz jak czytałam „Dirty”.

Szukacie historii, przy której będziecie się dobrze bawić? „Dirty” pierwszy tom serii Dive Bar zapewni to wam. Ja już dawno się tak dobrze nie bawiłam przy książce. Czytałam, jak najszybciej historię Lydii oraz Vaughana, żeby dowiedzieć się co dalej, a musicie wiedzieć, że książka, która zaczyna się od ucieczki panny młodej z własnego wesela po odkryciu, że jej niedoszły mąż jest gejem, poprzez włamanie do domu ochraniarza baru, gdzie spędza noc, to już możecie wiedzieć, że będzie ciekawie. Ja po lekturze już czekam na kolejne tomy, a jak już widziałam, drugi tom ma opowiadać o barmanie. To też po historii Lidii i Vaugahna pragnę więcej!

„Dirty” Kalie Scott to nie tylko dobrze napisany romans, ale również historia o dawaniu szansy, pomocy drugiemu człowiekowi i porządna dawka dobrego humoru. To co mnie również ucieszyło, to opis scen intymnych, które autorka opisała w subtelny sposób. No po prostu mnie kupiła, a „Dirty” była pierwszą książką tej autorki, z którą miałam styczność i już wiem, że to nie będzie ostatnia nasza przygoda.

Za udostępnienie egzemplarza serdecznie dziękuję Wydawnictwu Editio Red.

Alpha
02.11.2019
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

128# "Odlecimy stąd"

Tytuł: Odlecimy stąd Autor: Anna Dąbrowska Rok wydania: 17.03.2020 Liczba Stron: 332 Wydawnictwo: Wydawnictwo Novae Res  Opis: Dziewiętnasto...