poniedziałek, 16 marca 2020

93# "Pakt z Diabłem"



Tytuł: Pakt z diabłem
Autor: Meghan March
Rok wydania: 12 lutego 2020
Wydawnictwo: Wydawnictwo Editio Red
Liczba Stron: 240

Opis:

Drapieżny miliarder Jericho Forge nie przegrywa. Nigdy się nie wycofuje i zawsze dostaje to, na co ma akurat ochotę. Nie potrzebuje pozwoleń i nie musi nikogo przepraszać. On może wszystko. Dosłownie. Nie ma żadnych skrupułów. Podobnie jak olśniewająca India Baptiste, zwana Królową Midas, niezrównana pokerzystka, znana z cudownej urody i bezwzględności w grze. Jeśli India postanowi, że musi wygrać, zrobi wszystko, aby to osiągnąć. Nawet jeśli miałaby dać w zastaw samą siebie.

Niestety, zakład z Forge’em nie był dobrym pomysłem. Kobieta spodziewała się, że w ten sposób wygra dziesięć milionów dolarów, pieniądze, od których tak wiele zależało. Jednak tym razem przegrała. Straciła wszystko, co naprawdę kochała. I znalazła się w całkowitej władzy mężczyzny, który najwyraźniej postanowił z niej korzystać zgodnie ze swoimi zachciankami. Ku swojemu przerażeniu India niemal od razu odkryła, że ów brutalny, ale niezwykle męski facet budzi w niej instynkty potężniejsze niż zwykłe pożądanie.

Oto pierwszy tom wspaniałej historii dwóch osobowości, które łączy bezwzględność, siła, upór i magnetyczne przyciąganie. Wszechwładny tyran nie zniesie zuchwałej odwagi. Dumna i niezależna lwica nie ścierpi arogancji bogatego pyszałka. Jednak India i Jericho pożądają siebie nawzajem coraz mocniej i coraz bardziej beznadziejnie. To pragnienie wykracza poza wszystko, czego oboje dotychczas zaznali. Nic nie może powstrzymać bólu, szaleństwa i... czujnych złych ludzi.

Diabła możesz pokochać. Ale nigdy go nie oswoisz!


Recenzja:

„Jestem tak potwornie zachłanny i nienasycony.
Gdyby India Baptiste trzymała się z dala ode mnie,
to nawet bym nie wiedział,
że mogę kogoś aż tak bardzo pragnąć.”

Czy zastawienie samej siebie jest oznaką uzależnienia od hazardu czy być może zdesperowania? Sławna Królowa Midas zostaje przyparta do muru, przez jednego z okrutniejszych i upartych ludzi, jacy stąpali po Ziemii. Ona doskonale o tym wiedziała, dlatego nie miało go tam być. Wszystko miało potoczyć się jak po maśle, a obróciło się w totalną porażkę. Tylko czy aby na pewno?

Czy jeden wieczór może być jednocześnie tragedią oraz wybawieniem?

Czy jedna przegrana partia może okazać się najlepszą wygraną, jaka ją do tej pory spotkała?

Czy nienawiści rywali może spowodować narodziny miłości?

„Gdy tylko Forge wszedł do tego pokoju,
z gracza zmieniłam się w pionka.”

Nienawiść Jericho Forge’a do Bastiana de Vere’a jest bardzo silna, a narodziła się wraz ze śmiercią ważnej dla Forge osoby. Przysiągł sobie wtedy, że skończy z młodym dziedzcem de Vere, ale koniec nie miał być szybki. Miał być powolny i zadawany niczym tortura. Forge postanowił pomału odbierać wszystko Bastienowi i tak w grze pełenej nienawiści pojawił się nowy pionek, którego osławiony mianem pirata Forge zapragnął. „Królowa Midas”. Używając swoich umiejętności oraz wpływów Forge postanawia pomóc Indii Baptiste, lecz nie za darmo. Czy tracąc wszystko sławna pokerzystka odważy się podpisać „Pakt z Diabłem”? W końcu jeśli nie zdobędzie określonej sumy, nigdy więcej nie zobaczy swojej siostry.

„Przestań się bronić,
a ja otworzę przed tobą całkowicie nowy,
nieznany ci świat…”

India Baptiste znana w świecie hazardu jako Królowa Midas pierwszy raz zostaje postawiona pod ścianą. Musi zdobyć pieniądze, aby uratować swoją młodszą siostrę, która zagrała z niewłaściwą osobą. India natomiast przegrała i zadała się z niewłaściwym człowiekiem. Mężczyzną. Piratem. Diabłem. Czy kiedy wszystko zawiedzie, a magiczne umiejętności Królowej Midas przestaną działać odważy się zastawić samą siebie w zamian za potrzebną sumę?

Czy będzie potrafiła poświęcić własne dobro i szczęście, aby uratować siostrę?

A może „Pakt z Diabłem” wcale nie okaże się takim złym wyjściem?

„- Więc czego ode mnie chcesz w zamian?
Unosi jedną brew.
- Od ciebie? Za dziesięć milionów?
Przecież znasz już odpowiedź.
- Kąciki jego ust podnoszą się aż do momentu,
w którym jego mina wyraża czysty i nieskrywany triumf.
- Absolutnie, kurwa, wszystkiego.”

Historia Forge’a oraz Indii kupiła mnie. Spędziłam z nią przyjemny wieczór, a ze względu na małą ilość stron szybko minął mi czas z tą parą bohaterów. Prócz kart, hazardu i dobrej akcji, możecie się spodziewać bardzo dobrze wykreowanych bohaterów. Zarówno Forge jak i India są silnymi charakterami i można się przy nich naprawdę świetnie bawić. Na dodatek sama końcówka nie pozostawia czytelnikowi nic prócz głodu i chęci kolejnej części. Jednym słowem, jest to idealna lekka lektura na rozluźnienie. Miłośniczki romansów, akcji oraz silnych męskich oraz żeńskich bohaterów będą zachwycone i właśnie takim czytelniczkom polecam tę lekturę. Bardzo spodobał mi się sam motyw kasyn, hazardu oraz kart. Ostatnio miałam deficyt takich książek i ucieszył mnie fakt, że „Pakt z Diabłem” miał taki wątek. Osobiście bardzo jestem zaintrygowana co dalej wydarzy się w życiu tej dwójki i jak bardzo namiesza Batien, więc wypatruję premiery kolejnej części <3.

Za możliwość poznania historii i udostępnienie egzemplarza dziękuję bardzo Wydawnictwu Editio Red.


16.03.2020
Alpha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

128# "Odlecimy stąd"

Tytuł: Odlecimy stąd Autor: Anna Dąbrowska Rok wydania: 17.03.2020 Liczba Stron: 332 Wydawnictwo: Wydawnictwo Novae Res  Opis: Dziewiętnasto...