poniedziałek, 20 lipca 2020

127# Inspiracja


Tytuł: Inspiracja
Autor: Adrian Bednarek
Rok wydania: 02.06.2020
Liczba Stron: 510
Wydawnictwo: Wydawnictwo Novae Res 


Opis:

Kiedy miłość jest inspiracją dla zbrodni

Pisanie opowiadań kryminalnych jest dla 23-letniego Oskara formą terapii pomagającą zapomnieć mu o dramacie z przeszłości. W poszukiwaniu inspiracji młody mężczyzna udaje się na pogrzeb brutalnie zamordowanej nastolatki. Tam poznaje Luizę, piękną dziewczynę z wyższych sfer, która wkrótce odmieni jego życie.

Recenzja:

O autorze już niejednokrotnie słyszałam, ale nie było okazji, aby zapoznać się z jego powieściami. Aż do teraz, gdyż tuż przed premierą najnowszej książki pt. "Inspiracja" otrzymałam propozycję zrecenzowania jej. Już sama okładka i opis kusiły mnie, jednak musiałam się przespać z decyzją. Koniec końców zdecydowałam się zrecenozwać "Inspirację" i ojeju! Jakie to było dobre! Zdecydowanie uważam, że moja początkowa znajomość z twórczością autora należy do udanych. Już po paru stronach przepadłam! A było to nie tyle spowodowane tym, że historia od samego początku wciąga i nie pozwala się oderwać, ale również wpływ na to miały bardzo dobrze wykreowane postacie!

Fabułę poznajemy towarzysząc głównemu bohaterowi Oskarowi, który poszukując tytułowej inspiracji udaje się na pogrzeb młodej dziewczyny. Wydaje się przerażające, jednak jaki autor nie miewa przerażających pomysłów i nie tylko chodzi tutaj o fabuły swoich tworów, ale również o poszukiwanie ich. Oskar do takowych należy, gdyż liczy na to, że dzięki obecności na pożegnalnej ceremonii uzyska materiał do kolejnych rozdziałów swojego opowiadania, które publikuje na Wattpadzie. Uwagę chłopaka przykuwa pewna grupka ludzi, z której najbardziej interesuje go pewna dziewczyna - Luiza. Niespodziewanie jego poszukiwanie Inspiracji przeradza się w prywatne śledztwo dotyczące śmierci młodej dziewczyny, a dzięki informacjom jakie posiada Luiza stają się partnerami, jednak czy ich znajomość zakończy się tylko na osiągnięciu wspólnego celu? Jakie sekrety wyjdą na światło dzienne i u kogo w duszy czai się mrok?

Tak, jak wyżej wspominałam prócz ciekawej fabuły, nie da się przeoczyć bardzo dobrze wykreowanych i nieprzewidywalnych postaci i mogę się pokusić o stwierdzenie, że to właśnie dzięki Oskarowi, Luizie i jej siostrze ta historia tak mnie wciągnęła. Ta historia porywa nas w straszny świat, który roi się od zwyrodnialców i to pobudza naszą wyobraźnie! Tym bardziej, że akcja osadzona jest w Polsce. Przez to co autor wymyślił ja się zaczęłam naprawdę bać! Bać się o to, że tacy ludzie faktycznie mogą chodzić po ulicach i nigdy nie jesteśmy pewni kogo możemy mijać...

Fanom mocnych historii, kryminałów, thrillerów serdecznie polecam, bo będą usatysfakcjonowani, a ja z niecierpliwością czekam na kolejne tomy, bo muszę dowiedzieć się, co jeszcze autor nam zaserwuje!

Dziękuję Wydawnictwu Novae Res za możliwość przeczytania.

20.07.2020
Alpha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

128# "Odlecimy stąd"

Tytuł: Odlecimy stąd Autor: Anna Dąbrowska Rok wydania: 17.03.2020 Liczba Stron: 332 Wydawnictwo: Wydawnictwo Novae Res  Opis: Dziewiętnasto...