środa, 5 sierpnia 2020

128# "Odlecimy stąd"


Tytuł: Odlecimy stąd
Autor: Anna Dąbrowska
Rok wydania: 17.03.2020
Liczba Stron: 332
Wydawnictwo: Wydawnictwo Novae Res 

Opis:

Dziewiętnastoletnia Delfina nie jest typową nastolatką. Pracuje w warsztacie swojego dziadka, nie ma przyjaciół, a jej największą pasją jest muzyka. W dzieciństwie porzucona przez matkę, dziewczyna uparcie pielęgnuje w sercu strach przed odrzuceniem i nie zamierza nawiązywać bliższych relacji z ludźmi. Wszystko zmieni się, gdy do jej małego, zamkniętego świata wkroczy poznany przypadkiem były gitarzysta popularnego zespołu. Wkrótce okaże się, że początkowa niechęć do mężczyzny przerodzi się w fascynację, a Delfina, wbrew swoim zasadom, zacznie się przed nim otwierać...
Czy tych dwoje życiowych outsiderów, których dzieli absolutnie wszystko, począwszy od różnicy wieku, a skończywszy na… jego żonie i dziecku, będzie w stanie pokonać swoje lęki i dać sobie szansę na prawdziwe uczucie?

Recenzja:

"Odlecimy stąd" jest pierwszym tomem historii opowiadającej o miłości do muzyki, ale i nie tylko! Już po pierwszych stronach możemy przygotować się na nietypową historię, gdyż główna bohaterka ma bardzo oryginalne imię! A mowa tutaj o Delfinie, gdyż to na jej historii skupiamy się w pierwszym tomie i poznajemy jej pasję. Można powiedzieć, że historia zaczyna się bardzo schematycznie, gdyż dziewczyna schowana za kloszem, pod który nikogo nie wpuszcza, poznaje przystojnego gitarzystę.

Po opisie książki można stwierdzić, że jest to kolejna historia o miłości, ale to nic bardziej mylnego. Owszem jest to ważny wątek, jednak autorka porusza pewną bardzo ważną, rzecz, która u nas w kraju jest omijana szerokim łukiem. Porusza temat choroby oraz traktowania osoby chorej przez innych. Temat trudny, jednak autorka "ugryzła" go dosyć sprawnie i bardzo zgrabnie. Pomimo swojej lekkości książka skłoniła mnie do przemyśleń, przez co bardzo mi się spodobało, gdyż właśnie takie książki bardzo lubię! Tak więc, bardzo duże brawa dla autorki za takie przeplecenie ważnego wątku.

Po raz kolejny dałam się omamić okładką historii, ponieważ "Odlecimy stąd" ma naprawdę przyciągającą wzrok okładkę, tak jak druga część. Dlatego zainteresowałam się tą pozycją. Kolejnym atutem, który mnie przekonał to opis książki i przyznaję się bez bicia była to książka, którą wypatrywałam przebierając nogami!

Byłam ciekawa tej książki odkąd ją zobaczyłam i powiem, że jestem zadowolona. Bo dostałam dokładnie to czego chciałam, chociaż czasem przypominało mi to inną serię, poświęconej bohaterom kochających muzykę. Mowa tutaj o serii "The Last Regret" Anny Bellon. "Odlecimy stąd" jest przyjemną i lekką lekturą, która okazała się idealna na moje czytelniczy zastój. Dostałam książkę, przy której mogłam odpocząć. Książka opowiada o miłość, która potrafi niespodziewanie zawitać do naszego życia. To co mi się podobało również w tej książce to jak autorka opisuje pasje, ale także sposób w jaki autorka zbudowała relacje między bohaterami. Uważam, że w tego rodzaju książkach prócz fajnej fabuły, jaką ta historia ma, to podstawą są właśnie stosunki bohaterów. 

Uważam, że ta książka może się bardzo spodobać fanom romansów i wszelkiego rodzaju obyczajówek, a jeśli poszukujecie lekkiej lektury na wypoczynek lub wakacje to ta książka będzie wręcz idealna. Ja się nie zawiodłam, a co więcej niedługo zabieram się za kolejną część! 

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Novae Res.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

128# "Odlecimy stąd"

Tytuł: Odlecimy stąd Autor: Anna Dąbrowska Rok wydania: 17.03.2020 Liczba Stron: 332 Wydawnictwo: Wydawnictwo Novae Res  Opis: Dziewiętnasto...