wtorek, 20 marca 2018

Al mówi cześć!

Z tą częścią zawsze mam największe problemy, ale no cóż trzeba coś z siebie wydukać na przywitanie.
Drogi czytelniku, jeśli zawędrowałeś do jamy, gdzie uwiłam sobie legowisko wśród książek i sam jesteś molem... ekhem wilczym zapalonym czytelnikiem, to myślę, że bez problemu się tu odnajdziesz.
Moja jama jest wielka, a ja jestem gościnna i z chęcią przygarniam osóbki, które się zaczytują w książkach.
Co się tu znajdzie? Z biegiem czasu zacznę wrzucać tutaj recenzję czytanych przeze mnie książek. Być może komuś pozwolą one na przekonanie się do pewnych książek.
Tak więc witam serdecznie i zapraszam do czytania!

Alpha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

128# "Odlecimy stąd"

Tytuł: Odlecimy stąd Autor: Anna Dąbrowska Rok wydania: 17.03.2020 Liczba Stron: 332 Wydawnictwo: Wydawnictwo Novae Res  Opis: Dziewiętnasto...